onsdag 24. april 2013

lately.


i det siste har jeg for eksempel forsøkt å bake alt i hele verden (cookies i kjempeflertall + gulrotbrød + rundstykker + pasta + flatbrød + lapper + grøt i flertall, for eksempel), kjøpt tidenes kuleste treningstights for en hundrings, spist youghurtnøtter fordi jeg plutselig fikk jobb (x2), gått på tur i solen og sett på flotte fjell som er lyseblå i virkeligheten også, spist for mye mat, svømt i havet, kokt egg til lunsj (og tråkket på eggekartonger), forsøkt å jobbe litt med oppgaven min som snart skal leveres (og jeg er så lei at det snart ikke er et eneste sted jeg ikke har vondt), drukket kaffe, fått dilla på lakrisfudge, sett f16-fly & mennesker på himmelen og pyntet leiligheten med små blomster og friske urter. hva har du gjort?

(og flere bilder kan du se på instagram og tumblr).

2 kommentarer:

  1. Repetert samfunnsøkonomi og blitt gørrlei av det (men i morgon ettermiddag er i alle fall tentamenen levert), gått lange turar i halvregn og tenkt at eg skal bake mykje. Snart.

    SvarSlett

❦ nature is a language, can't you read?