fredag 12. april 2013

fine ting på en fredag;


  • sove til man våkner.
  • lage quinoagrøt til frokost (oppskrift kommer, ups) mens man hører på p3-morgen.
  • at det april og snart nødt til å være vår (selv om det er snø overalt).
  • night moves-albumet og det nye james blake-albumet.
  • strawberries&milkshake-leppomaden min fra åhlens som lukter lykke.
  • at jeg har fått sommerjobb (jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men jeg tror det er fint).
  • random-knappen på tumblr (det er så mye jeg har glemt).
  • hjemmelaget fullkornpasta (oppskrift kommer på denne også, oboi).
  • at de fine menneskene blir så glade av å få cookies i posten. 
  • instagrambildene mine som lever på siden her. og flickr-bildene. 
  • youghurtnøtter. 
  • den nye løpetightsen min som jeg har ønsket meg lenge og som plutselig bare kostet hundre kroner.
  • at jeg syns det er morsomt å utforske nye oppskrifter igjen. i dag skal jeg lage..ehm, vel. overraskelse. men snart blir det chapati.
  • urban dictionarys definisjon på siri.
  • skrivemaskiner. åh, som jeg ønsker meg en. 
  • og googledikt
det får være nok for i dag. ha en fin en!

potter

4 kommentarer:

  1. Så herleg liste!God helg!

    SvarSlett
  2. Hvorfor har jeg ikke sett Google Poetics før? So much fun! : D

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg var litt i tvil om jeg skulle ta det med i tilfelle det var totalt 'old news' - men det gjorde jo nytten sin allikevel. jippi! og god helg!

      Slett
  3. Så fin start på en helg da :))

    God Søndag,
    Klem Klem☺

    SvarSlett

❦ nature is a language, can't you read?