mandag 12. november 2012

♥ dag 8 - hva har du i sminkepungen?

jeg føler at jeg, i motsetning til resten av bloggverden, ikke har en sminkepung med så utrolig mye spennende at det er verdt å ta bilde av. så jeg nøyer meg meg å si det; to maskaraer, en rød leppestift, to gulløyeskygger og sikkert tjue øyeskygger i forskjellige brunnyanser. kanskje det blir en litt mer spennende utfordring i morgen (la oss håpe det, virkelig).

ps: hvor er lydsporene til alle de trykkene som har vært innom her i det siste?

2 kommentarer:

  1. Jeg følger med! :D Gir bare ikke lyd hver dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. det er trivelig med litt lyd, selv om jeg ikke trenger det hele tiden. da vet jeg i alle fall at det ikke bare er noen som har det veldig morsomt med refresh-knappen på nettleseren (:

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?