onsdag 14. november 2012

♥ dag 10 - din verste uvane

nå skulle jeg aller helst ha sett meg selv utenfra, for å finne ut hva som er min verste uvane, virker jo nærmest umulig. dette er i alle fall det jeg kommer på;

  • jeg spiser alt for mye sjokolade. helst hver dag. 
  • jeg har veldig mange prosjekter pågående samtidig, og blir egentlig aldri ferdig med noen av dem. det gjelder forresten planer om nye prosjekter også.
  • jeg er sykt dårlig til å holde på kontakten med folk. #1. 
  • jeg tar alt for dårlig vare på håret mitt. og kroppen min. 
  • jeg googler nesten alle jeg møter. 
  • jeg skriver 'haha' så ofte at jeg vil slå meg selv hver gang jeg gjør det.
  • jeg bruker helst bare gaffelen når jeg spiser,
  • og har store problemer med å 'sitte ordentlig på stolen' ved middagsbordet.
  • jeg fikler med piercingene mine hvis jeg ikke har noe annet sted å putte hendene.
  • og apropos fingre, så skriver jeg ord i luften når det er noe jeg vil huske eller lære meg. men det er kanskje ikke en uvane.

2 kommentarer:

  1. Det slo meg akkurat at skillet mellom "uvane" og "tvangstanke" er nærmere enn man kanskje tror. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, jeg tenkte det samme selv! men kanskje har det med at folk blander begrepene litt. hmm.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?