fredag 30. november 2012

♥ dag 26 - ti ting om deg selv

én) jeg har telefonfobi. kanskje må jeg snart sette det i preteritum, for jeg blir visst gradvis bedre på å takle telefonsnakk. ikke at jeg syns det er så veldig stas allikevel, altså.

to) jeg har konsekvent brukt forskjellige sokker de siste syv årene. etter nyttår skal jeg komme tilbake til andre menneskers normaltilstand, etter planen. med andre ord ønsker jeg meg sokker til jul.

tre) disse to er noe av det som har størst betydning for hvordan jeg ser på verden; 1) the smiths. 2) matthew.

fire) favorittordet mitt er eple. grønne epler er forresten den beste frukten jeg vet om, også.

fem) jeg kan ikke sykle uten hendene på styret. eller pusse vinduer.

seks) jeg elsker gamle ting. for eksempel bøker, sko, skrivemaskiner, brev og kopper.

syv) jeg fascineres av ord og leser gjerne ordbøker for å finne nye.

åtte) jeg er redd for utrolig mange mennesker. or well. kanskje det heller er det at jeg syns folk som kan masse om noe er litt skumle. og det er jo nesten alle menneskene jeg møter.

ni) jeg vet ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor.

ti) jeg syns det er så fint å tenke på alt som kan gjøre en glad. som for eksempel blomsterknopper, hjemmestrikkede votter, porselenskopper, smil fra fremmede ansikt, lukten av kaffe, en ny notatbok, kattepuser og neglelakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

❦ nature is a language, can't you read?