søndag 18. november 2012

♥ dag 14 - noe du gleder deg til, og hvorfor

det er så mange ting jeg kan glede meg til at jeg nesten ikke vet hvilken ting jeg skal velge. neste kopp kaffe? vanilje-og jordbærtekopp # tre i dag? brokkolien jeg skal spise til middag? neste episode av new girl? til jeg skal pynte til jul (om snartsnartsnart), pepperkakebaking/-deigspising og julebord? jeg gleder meg til neste gang jeg forstår noe, klarer noe, lager noe jeg er fornøyd med. til jeg blir ferdig med det obligatoriske som skal leveres som del av praksisen. til headsettet mitt til åttifem kroner forhåpentligvis kommer i posten.

men ok. jeg gleder meg aller mest til jul. adventstid og jul, for å være nøyaktig. det er så utrolig trivelig. masse stearinlys og pynt, adventsstjerner og sufjan stevens juleplater. gaveinnpakking og juleverksted, gløgg og pepperkaker. hvis snø og svart, blinkende himmel. toget hjem til jul. en liten tur til paris og julemarked. det deilige stresset før julaften. og så; total relaksasjon.

4 kommentarer:

  1. Du er så flink til å glede deg over de små, trivielle ting. Det er en veldig god egenskap! Jeg gleder meg også til jul. Masse! ^_^

    SvarSlett
    Svar
    1. "enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things."

      Slett
  2. Denne setningen likte jeg: " jeg gleder meg til neste gang jeg forstår noe, klarer noe..."

    SvarSlett

❦ nature is a language, can't you read?