fredag 22. februar 2013

photoboothfriday.

hallo!

det er fredag og jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg skal gjøre. verken i dag, i morgen eller på søndag. det er fint å ikke ha noe liv (mwa-ha-ha). neida. jeg skal nok finne på noe. hittil har jeg;

- vært på skeidar en halvtime og sett på globuser
- glemt brevet jeg skulle poste hjemme, så jeg måtte gå tilbake (bombe)
- snakket med lerum-damen på butikken som anbefalte granateple- og blåbærsaft mens hun ryddet inn i hyllene


- sett gjennom photo booth-bildene og funnet ut at jeg ikke ser lik ut som for tre år siden + at de færreste er bilder som bør tas vare på (men det er dønn morsomt allikevel)
- spilt wordfeud (hallo! vil du spille med meg? jeg heter misssch. tror jeg)
- klart å overholde sportsbutikkarantenen min (såvidt)
- hørt på brenda lee (masse) & elvis (litt)


- hengt opp rådyret mitt (som kostet tjue-/tretti-ish kroner) på kjøkkenet med lærertyggis (holder det?)
- hørt ski på radioen
- drukket farris med saft i = brus
- brettet tøy, ødelagt en bukse med rift og en bukse med klor. jadda. koneemne.
- forsøkt å ta bilde av meg selv mens jeg blåser tyggisboble. det er vanskelig. bare prøv.


- glemt at jeg ikke legger ut bilder av meg selv på bloggen. men hei, om noen år er jeg sikkert umulig å kjenne igjen, uansett.

god helg!

3 kommentarer:

  1. Det var et virkelig koselig blogginnlegg altså. :-)

    SvarSlett
  2. aw, du er søt! og jeg liker skjorten din.

    jeg savner farris skikkelig når jeg er her i england, og jeg likte det egentlig ikke når jeg bodde i norge en gang. haha.

    // den fra 1926? (google er min venn). nei, har ikke det, men hvis du anbefaler den så skal jeg ta en titt!

    SvarSlett
    Svar
    1. tih, takk. den er fra dressmann (for manneskjorter er jo minst like bra som dameskjorter).
      ja! nettopp den filmen. den er spesielt bra hvis man liker buster keaton og stumfilmer, såklart.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?