lørdag 9. februar 2013

my recurring dream.

for litt over en uke siden, ommøblerte jeg leiligheten (igjen). da måtte jeg (såklart) gjøre om telysløsningen på stuebordet. siden har jeg hatt lyst til å vise det frem, og når fabelaktig plutselig utfordrer menneskene til å vise frem lysbrettet sitt, må jeg jo nesten. 



nå er brettet fra princess fylt med rosa duftlys og hjerter fra åhléns, én telysting fra kremmerhuset, to fra kid og fire fra skeidar. det er forresten mye finere i virkeligheten. 


men det aller prektigste står i midten.


(med god hjelp av mitt eksemplar av boken min som ligger ved siden av). 

dette er forresten min nye favorittblogg. du burde ta deg en titt. 

5 kommentarer:

  1. Så koselig at du deltar på utfordringen min
    *smiler*

    Nydeli lysfat og veldig koselige bilder:)

    Happy helg!
    klem Maia

    SvarSlett
  2. gud, jeg savner telys og stearinlys og duftlys og alt. megahjerte, du har det så fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. åh. du fortjener telys og stearinlys og duftlys og alt.

      Slett
  3. den boka di er fin. jeg skulle skrive et takkebrev. men så kom jeg aldri lenger enn til begynnelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. så glad jeg blir! og dette var et flott takkebrev. takkfortakk.

      Slett

❦ nature is a language, can't you read?